FAQ

1) Kolik zaplatím za dopravu?

Informace o ceně dopravy naleznete v následujícím seznamu:

Doprava ČR

  • Osobní převzetí na pobočce - Zdarma
  • Zaslání prostřednictvím PPL - 139 Kč
  • Výdejní místo PPL ParcelBox / Parcelshop - 119 Kč
  • Zaslání prostřednictvím České pošty - balík na poštu - 189 Kč
  • Zaslání prostřednictvím České pošty - balík do ruky - 219 Kč
  • Při objednávce nad 4000 Kč je doprava zdarma.

Doprava Slovensko

  • Zaslání prostřednictvím PPL - 289 Kč
  • Výdejní místo PPL ParcelBox / Parcelshop - 199 Kč
  • Při objednávce nad 8000 Kč je doprava zdarma.

Více informací k dopravě naleznete v sekci Doprava a platba.

2) Jak můžu za svou objednávku zaplatit?

Nejrychlejším způsobem platby je online platba kartou. V tomto případě budete přesměrováni na platební bránu The Pay, kdy peníze budou převedeny okamžitě a my můžeme začít zpracovávat objednávku. Další možností je platba na dobírku, kde je účtován poplatek 25 Kč. Lze využít také platbu bankovním převodem nebo prostřednictvím QR kódu.  Pokud zboží chcete převzít na naší centrále, zaplatit můžete      v hotovosti. Více informací k dopravě naleznete v sekci Doprava a platba.

3) Jak dlouho trvá zpracování objednávky?

Pro produkty, které jsou skladem, trvá zpracování objednávky 2-4 dny. Pokud daný produkt není skladem, je u něj uvedeno "Na objednávku". V tomto případě trvá výroba a vyřízení objednávky 3-5 týdnů.

4) Mohu si objednat produkty, které jsou na objednávku?

Ano, produkty, u kterých je uvedeno "Na objednávku" lze normálně objednat, nicméně jejich dodací lhůta bude 3 -5 týdnů. Pokud budete mít v objednávce produkty "Skladem" a zároveň produkty "Na objednávku", budeme Vás kontaktovat, zda chcete objednávku rozdělit do dvou menších anebo poslat celou dohromady, až budou produkty "Na objednávku" připravené.

5) Lze si objednat zboží i bez registrace?

Ano, objednávku lze provést i bez registrace, nicméně doporučujeme si založit uživatelský účet, kde budete mít k dispozici veškeré informace ohledně objednávek.

6) Lze při větší objednávce poskytnout množstevní slevu?

Při větším odběru našich produktů nabízíme individuální velkoobchodní slevu. Více informací najdete v sekci Velkoobchodní spolupráce.

7) Je možné zboží vrátit?

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Musí být nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Po obdržení zboží vám obratem zašleme peníze zpět převodem na účet.

8) Do jakých instalačních krabic je možné instalovat vypínače a zásuvky?

Vypínače a zásuvky je možné instalovat do standartních elektroinstalačních krabic např. KU 68 nebo KP 68.

Při použití vícenásobného rámečku je nutno použít spojovací instalační krabice. Ty zaručí přesnou rozteč středů, aby pak rámeček a vypínač zcela pasoval do montážních krabic.

9) Jsou šroubky součástí vypínače nebo zásuvky?

Ano, šroubky v barvě NIKL jsou součástí vypínače nebo zásuvky. Zákazník si může přiobjednat zvlášť šroubky pro vypínače nebo zásuvky v barvě černé, popř. „zlaté“ (mosaz).

10) Je možné vypínače a zásuvky instalovat do dřevěné roubenky?

Vypínače i zásuvky nejsou určeny pro montáž do hořlavých povrchů. Do dřeva se tedy instalovat nesmí. V případě montáže do dřevěné roubenky je nutno použít speciální dvouplášťové instalační krabice, určené do hořlavých materiálů, např. KOPOS KI68L/1NA.    Při použití této instalační krabice se uvnitř ní jedná o prostředí Normální a vypínače a zásuvky Myralux je možné použít.